Hunkydory

Datum: 2012-01-10    Tid: 18:40:39

Hej på eeer!
Idag hade jag på mig en Hunkydory blus, c00lt va? Känner mig extremt ball, typ på 1337 nivå ;)))
Men den är faktiskt skitfin MEN ville inte fastna på böld allss. Ville även se ut som en businesswoman på den ena men njaaa den flög ut genom det stängda fönstret i garaget, tyvärr. Dagen då, hur har den vart? Helt OK. Superdupermegahyper tråkiga lektioner bara, men det löser man med bra sällskap!!! Får man för mycket av det mindre bra blir det lika tråkigt som lektionen, om någon fattar???? Haha ååh vad gay det är med massa tecken men jag gillart, då ser jag ju super engagerad ut! Skulle kanske min no/mattelärare gilla eftersom det är det jag saknar på hans lektioner. Bra med imorgon: jag åker till Oslo och slipper teori på torsdag! Dåligt med torsdag: jag söker in till khio. NERVÖS SOM FAN.


Postat av: Elsa Burholt
Datum: 2012-01-11   Tid: 16:14:49

haha omg jag hade också en mörkblå hunkydory blus på mig igår!! :o <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0