I'm Bond. James Bond.

Datum: 2012-01-08    Tid: 23:46:19
Imorgon är det sista dagen på lovet.
Vet att många börjar då men jag har tur så jag börjar på tisdag.
Orkar orkar orkar verkligen inte med detta, ge mig en vecka till bara?
Eller två? Eller tre?
Imorgon är jag också ensam hemma så blä jag vet inte vad jag ska göra..
Detta inlägg blev så grovt deprimerande så jag känner för att avsluta det.
Men tänker bara ta upp EN grej till!
Jag har klagat på min kära mamma att vi inte har haft chips hemma på 100 år (dvs kanske 4 dar) och det är helt sjukt! Jag tjatar och tjatar men hon köper ju inte? Mitt hjärta brister snart.. Vi har inte ens godis! grrrr. Tänk er bara att ta fram en chips påse nu och bara FROSSA. fy fan vad gött. Ska köpa det imorgon och fira sista dagen tror jag.
Denna bilden var oseriös.

Postat av: jojjie hongsrithong
Datum: 2012-01-10   Tid: 19:35:42

oj! vilken härlig bild och blogg :)

kika in hos mig, lämna lite spår efter.. så jag kan komma tillbaka till dig och kika på din blogg. ha det bra:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0