Paradise hotel

Datum: 2012-01-08    Tid: 00:58:29

LEDSEN MEN JAG HAR VERKLIGEN INTE HAFT TID ATT BLOGGA! Från igår har jag sammanlagt lagt ner 15,4 timmar på att titta på paradise hotel Norge. Sån är det! Började titta inne på tv6play ni vet men där fanns ju bara upp till avsnitt 20. Så då kom jag på SUPER iden att kolla inne på tv3play.no eftersom det ändå är den norska paradise hotel och... Nu ska jag kolla på avsnitt 44 av 48! Geeeek.. No lifeeeer... OCH? JAG ÄLSKART ATT BARA HOPPA IN I ANDRAS LIV OCH ÖNSKA ATT MAN HADE DET SÅ IBLAND. Okej, säger ni. Liv som de i paradise? JA TACK GÄRNA. Förlåt för otrolig onödig info men ville bara lätta på mitt hjärta. Nästa vecka händer det grejer. Skolan börjar och jag får reda på en grej om framtiden. Oslo eller inte. Pussss

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0