läs inte om ni inte vill bli uttråkade

Datum: 2012-03-10    Tid: 17:15:30
Är så sjukt trött på att vara sjuk nu!
Inte nog med att man är sjuk och mår dåligt - man får ju svindålig hy också! Typ lite fet med massa små pluppar? Vad är det för skit! Har aldrig haft problem med min hy så det var inte trevligt. Jajaja jag kan tipsa er om ansiktsmask och facescrub, det hjälpte ganska gott. Har även fixat mina naglar nuu. Fast det jag borde fixa är mitt rum som är KAOS och matten som jag skulle haft prov på i måndags. Har lyckats intala mig denna veckan att jag faktiskt kan matten fast det är ju lite dumt för det kan jag verkligen inte och jag har inte pluggat på hela veckan? haha vet inte. Alltså jag känner mig såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå tråkig. Har ju helt tappat det, mina inlägg är ju för fan svin tråkiga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0