Yeeesyesyesyeeesyesyes

Datum: 2012-03-11    Tid: 19:01:32

Booort med tjock och jobbigt och ganska så jättefula ytterkläder och tillbaka till skinnjackan <3<3<3<3<3 haha det roligaste är att det tom känns varmare för jag har inte haft en halsduk under hela vintern och haft jackan halvt uppknäppt osv osv och min dunjacka sög för den är inte varm så nu är det att peppra sönder att snön INTE kommer tillbaka!!!!!!!!!!!!!! Varför skriver ja detta så sent??????? Jo för jag har ju inte fått uppleva våren för jag har ju vart sjuk. Faaast det bästa var att jag sa åt mig själv att vara sjuk tills snön som kom mitt i förra veckan skulle försvinna, och det lyckades ja med wiieeej. FAN på mina konstiga inlägg nu kör vi på inspirations bilder!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0