Best of assesment

Datum: 2012-11-28    Tid: 19:48:05
Heeeeeeeeej!
Ni vet ju att jag hade uppdansningar, vet inte om jag förklarade vad det var men det är iaf att ledarna betygsätter än i dansen. Fick tillbaka mitt resultat i modernen idag och jag är nöjd! Andra fick högre änb mig men det är baletten jag satsar på och jag har faktsikt lyckats lite bättre än dom där så det berör mig inte! :)
 
Idag hade vi "Best of assesment". Assesment är vad uppdansningarna kallas då på engelska. De väljer ut de som gjorde övningarna bäst på ens uppdansningar och de får visa upp det inför hela skolan! Jag fick visa upp 3 av 4 övningar ur våran grupp, i balett då. Det gick faktiskt väldigt bra! Är väldigt nöjd, men när jag väl gjorde det så var jag helt slut för jag gjorde alla tre övningar i rad och den sista var stora hopp så jag dog ju nästan, men kul var det.
Föreställnings make up måste vara på för sånt här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0