Dags att säga hejdå, dags att säga hejdå

Datum: 2012-10-19    Tid: 16:13:00
Om en halvtimme går taxin till flygplatsen, sen ska jag vänta där i flera timmar.. Måste säga att jag är ganska nervös! Ska vara på Londons största flygplats själv och ja, det kanske några utav er redan gjort och tycker det är ingen big deal men njaa det tycker jag. Har inga problem med att flyga, är inte flygrädd alls, utan är rädd för att vara helt lost på flygplatsen!

Stod och väntade bland alla som hade sina föräldrar här i ca en timma. Deras föräldrar pratade med alla lärare och de fick inte riktigt vara med.. Tur det annars hade jag vart helt själv haha, mina föräldrar är ju liksom i Sverige. Men då fick jag träffa Ninas föräldrar och nu är det klart att jag kan vara i Liverpool nästa Exeat! Wohoo!

Nu ska jag fixa det sista, kram

Jag i mitt tomma rum..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0