fredag 5/10

Datum: 2012-10-05    Tid: 21:11:18
Idag när jag vaknade var jag såååå trött...
Så sedan på arten så var jag redan klar med mitt arbete så jag typ sov igenom.. Nej inte riktigt men jag fick inte så mycket gjort heller om man säger så. Men sedan gick dansen förvånadsvärt bra idag! Hade den 100 åriga tanten och det var jätte roligt, wow! Jazzen var också ganska rolig och pas de deux är alltid kul. Hade en kille som inte är van vid det eftersom han går i jazzlinjen, så varje gång han gjorde nått fel sa han sorry, haha.. Och det var mååånga gånger även om han knappt gjorde några fel så tillslut sa jag ba it's allright, stop saying sorry! och han ba... sorry! hahaha
 
Today we took som ballet pictures, thought you might wanted to see that?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0