måndag 8/10

Datum: 2012-10-08    Tid: 22:58:22
Hejhej!
Anledningen till att jag inte bloggade denna helgen var för att den var så sjukt tråkig så jag hade absolut inget att blogga om. Lördagen var faktiskt rent av en pina, började längta hem galet mycket för vi hade inget att göra vilket ger en lång tid att tänka.. 
 
Idag hade vi bara en och en halv dansklass för vi skulle åka och kolla på en modern föreställning. När vi kom fram var vi så hungriga för några hade tagit två mackor vilket gjorde så att vi inte fick några så vi gick och åt på nån wannabe KFC, det hette PFC (perfect fried chicken) och det var några indier som höll i den som jag inte riktigt fattade vad de sa hehe.. Aja.
Föreställningen var modern och det var endast en kille som dansade i en och en halv timme.. KUL. Nää. Han var grym men jag var trött haha. Nu sitter jag på bussen hem, tog med mig datorn förjag behövde göra lite svenskaläxa, men nu mår jag illa så nu ska jag sluta. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0