Massor om torsdagen den 11/10

Datum: 2012-10-12    Tid: 00:43:06
helluu!
Dagarna går så sjukt fort här.. Redan fredag imorgon! I like iiit!
Det börjar gå bättre på balettlektionerna nu så det är verkligen super roligt, och denna veckan har vi haft tåskor vaarje dag! woop woop. 
 
Idag hade vi pilates och jag ska bara säga er en sak, jag HATAR den läraren! Hon säger till ALLA att de vrider ut för mycket, verkligen alla. Nicole har typ fått en skada i höften nu när hon gör extra modern denna och förra veckan och så gick hon till physio vilket är samma person som pilates och hon ba: you're over turning. Men Nicole vrider inte ens ut i modern så hon är ju dum i huvudet! Och de säger hon är orsaken till ALLAS skador! Men det var inte det jag blev mest sur över, utan det var för att hon sa att jag gör fel när jag står i första utan att ha hälarna ihop. URSÄKTA MIG, men alla mina lärare jag haft har sagt att det är OK för mina ben är byggda på det sättet att det är fysiskt omöjligt för mig att ha sträckta ben och hälarna ihop! Hon insåg det senare och slutade säga till mig. Men bara det att hon sa att det går inte att stå med mellanrum utan att puta med rumpan fick mig att lacka för snälla du, tror du inte mina balettlärare hade sagt åt mig då när jag alltid personligt frågar dom? Förlåt var bara tvungen att skriva ut detta haha.
 
Tänkte att ni inte riktigt vet vad jag pratar om för position så här har ni en bild:
Seeeen efter den hemska lektionen som fick mig på dåligt humör så hade vi INTE chicetti! Holy Moly vad härligt! Ganska sorglig orsak dock, den gamla tanten jag snackat om hade ramlat och brytit höften och hade fått krypa till telefonen för att ringa om hjälp och allt, galet! Men nu kommer jag inte ha den tråkigaste lektion tills efter jul!!! Istället hade vi solo vilket innebär skådespel vilket jag tycker är kul.
 
Har spenderat min Preptid (de kallar läxor prep istället för homework här av någon okänd anledning) på att göra klart min sketchbook i art som ska lämnas in imorgon, så ska hon ge oss betyg och sånt.
 
LÅNGT INLÄGG HERREGUUUD.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0