onsdag 17/10

Datum: 2012-10-18    Tid: 00:49:00
Hej!
Glömde bort att jag har en blogg för ett tag, har vart så mycket fokus på annat.
Imorse var jag så trött så jag trodde jag skulle somna på morgonsaken (ensemble eller vad det heter) och fick panik över att jag inte hade några lediga timmar idag som jag kunde ta igen sömnen innan dansen. Men av någon anledning så får jag typ alltid energi på eftermiddagen de dagar jag är som tröttast på morgonen, det är verkligen jätte konstigt! Så baletten gick jättebra! Men det suger verkligen, är alltid pigg innan jag ska gå och lägga mig vilket får mig att stanna uppe men jag ångrar dt alltid på morgonen. Men cirkeln går ju om och om ändå så det gör väl inte sååå mycket.
 
Kan inte fatta att ja åker hem i övermorgon! Riktigt nice faktiskt. Men tror jag kommer bli uttråkad då alla är i skolan.. Åh kommer nog tom längta tillbaka ganska snabbt eftersom denna helgen som var var så himla rolig! Jaja längtar sönder iaf, precis innan jag vaknade imorse trodde jag att jag var i min säng hemma i Göteborg  och blev överlycklig, vaknade och var kvar här. Det sög.
 
Alltså jag ÄLSKAR japaner, de är så sööta! De fattar ju knappt ett ord man säger så jag och två japaner i min klass har typ teckenspråk på modernen när de kommer massa konstiga grejer haha de är såå roliga! Idag så hade jag gjort Nesquick till mig själv så kommer Kana som en heter och luktar på pulvret och ba: choklad? jag ba: aa, det är gott! Vill du ha? hon ba: yeees!! Så då gjorde jag en till henne och hon bara log och nickade jätte ivrigt och jag ba: do you like it? och hon ba: I like it!! I like it!!!! Sååå himla rolig!
 
Har inga roliga bilder förutom från webcamen och orkar inte rensa vilka jag ska lägga upp så jag kopierade från Ninas Facebook. Den nästsista så ska Nina se ut som en kille och Vernon tvärtom haha...
Den sista är från våra SUPER roliga IPS lektioner..

Postat av: mimmi
Datum: 2012-10-20   Tid: 11:21:02

jag går i din lille brorsklass =)

Svar: vad kul! :)
None None


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0