Onsdag 3/10

Datum: 2012-10-03    Tid: 23:42:00
waaaaaay sexy laaaady!
haha, så säger Nafisah istället för heeey, det låter så sjukt kul, kan inte förklara.


Denna dagen har vart ganska bra!
För så hade jag IPS, inte såå kul men det funkade, sen gick vi direkt till arten och vi har alltid roligt där för vi är roligt folk där. Jag, Chriffe (som nu för tiden heter Chris) Nafisah och Kryssa delar alltid bord så det blir myycket skratt. :) Efter det så gick jag och Chris till engelskan för dummies och hon tyckte jag var sååååå bra!(läxan som Nina gjorde åt mig.) Först hon ba; hur fick ni reda på dessa orden? Jag ba: google translate. Sen när det kom till en massa mening som var as bra skrivna frågade hon: hur kom du på dessa meningar? De är jätte bra! Då vänder sig Chris till mig och ba; ja josefina, HUR kom du på dom?! för han visste  och ja ba: jag fick lite hjälp av min kompis Nina, för jag förstod inte allt, men det tyckte hon var bara bra så IN YOUR FACE CHRIS HAHA.
Nu vet ni det haha....
 
Sen på dansen så hade jag, Rachel och kryssa kul med japanerna och försökte lära oss japanska. Så trodde jag att jag hade lärt mig "hur mår du" så jag gick och sa det till Kryssa några gånger men tydligen så betydde det "jag mår bra" hahahah... Bilder från idag innan vi gjorde solo! Jag, Kryssa och Rachel med japanerna Kana och Meguni!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0