Tisdag 2/10

Datum: 2012-10-02    Tid: 10:59:32
Hejsan alla vääänner!!
Sitter nu efter en engelska lektion och tänkte börja med en läxa i IPS. Alltså det är verkligen mitt hatnings ämne. Känns så otroligt onödigt att behöva skriva fucking 2000 ord om en föreställning... Jaja. Vi hade jäääätte lång läxa i engelska tills idag och igår när jag skulle sätta igång med den såg jag att den var KAOS SVÅR! >Jag fattade inte ett enda ord! Försökte be om hjälp av Ioni min rumskamrat men alltså det hjälpte inte, så kommer Nina in i mitt rum och ba: jag kan göra den! Haha, det tackar man inte nej till! Sen så hjälpte Ioni mig med det sista imorse. Det var skitkul när vi kom till lektionen idag och Chriffe hade försökt göra lite men klaarde det inte och jag såg as smart ut. Jag sa att jag hade frågat lite om en del men använt google translate osv, hon var mycket nöjd! ;)
 
Igår hade vi Miss Wright i balett och tåskor! Åååh har verkligen viljat ha henne så jag blev skit gald, hon är verkligen as bra. det var jätte roligt på tålektionen, för vi skulle stärka våra ffötter så vi skrev våra namn, telefonnummer och ritade björnar med foten haha, och man fick inte röra benet eller lämna hälen från golvet så det var svårt men gick ganska bra för min del. man kunde läsa vad det stod iaf tillskillnad från en del andra haha!
 
Nu ska jag väl sätta igång med min roliga lääääxa! Kram
 jag och ninaaaaaaa
Jag, Nina, Nicole och Jodieeee
Nicole jag och Ninaaaa♥


FÖRRESTEN!!!
Idag är den 6 dagar till nästa gossip girl säsong, 17 dagar tills half term (jag åker till sverige) och 27 dagar kvar tills min födelsedag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0