tisdag 9/10

Datum: 2012-10-09    Tid: 11:24:57
chaaa
Nu sitter jag undre mitt täcke och väntar på min art lektion som börjar om 10 minuter. Hade engelska innan ochjag hatar verkligen att ha lektion den första timmen, man är så sjukt trött! Igår när vi kom hem från föreställningen var jag verkligen pigg, inte trött alls! Alla andra klagade på hur trötta de var och allt.. Fast det kom ju till en fördel när en tjej var i vårat rum och sa något jag tyckte var idiotiskt så jag gömde mig under täcket för att inte skratta. Då frågade hon mig ba: vad är det? :O och ja ba: jag är sååååå trött! haha...
 
Skitsamma. Jag kom på att jag klagade bara på min helg när jag faktiskt spenderade några timmar på att ha as roligt! Jag, Nina och Nicole fick panik och gick ner till några av studiorna i den byggnaden vi bor i och satte på musik och började dansa. Då kom en tjej som heter Shelby ner också och sa att vi borde göra en dans och det gjorde viii. De som har mig på facebook måste kolla in den! Där har vi precis gjort klart den så det är inte direkt felfritt och där har massa nadfra kommit ner för att titta som ni hör hehe. Iaf, efter det så stannade vi jätte länge och bara dansade sönder och det gjorde vi om på söndagen, föör kul. Det var det jag skulle säga, puss.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0