Avskedsfest

Datum: 2012-09-02    Tid: 16:57:00
Hej på er!
Idag är det söndag vilket betyder att det är 6 dagar kvar tills jag lämnar Sverige, men inte för gott.
Har haft två riktigt sega dagar men i fredags hade jag och Nicole våran avskedsfest!
Måste säga att jag tyckte att det var ganska lyckat och jag tackar verkligen alla som kom för att de gjorde det, hade inte vart samma kväll utan er! Vi tog dock inga bilder även om kameran var lätt tillgänglig. Jag och Nicole försökte ta lite bilder innan men de blev ju fan i mig hemska.
Usch, hatar egentligen den här bilden men men, jag hade på mig en odd molly blus med jeans från urban outfitters och klackar från Mallroca. Bålen bredvid var as good och as cool, den delade upp sig i tre färger o allt. yääy
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0