bam bam bam

Datum: 2012-09-22    Tid: 12:26:26
Haaallåååååå.
Vi hade pas de deux igår och det är verkligen den roligaste klassen, så sjukt kul!
Gick iväg och köpte 4 paket pringles igår men råkade äta upp ett för jag var hungrig så ska spara nu. hehe
 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer! Ska antagligen ta en balettklass men jag fattar inte vad det är för något, för det heter något speciellt och allt! Har inte fått någon bra förklaring heller.. Sen ikväll ska vi alla samlas och göra något tror jag, får se. Skönt med lördag, så man får sova lite.
Jag har ju så svårt at komma i säng så jag tror jag sover minst av alla.
 
Aja, igår när jag och Nicole inte hittade någon för jag vet inte varför sprang vi runt och tog fula bilder, hääär är dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0