Brännässlor och taggbuskar

Datum: 2012-09-24    Tid: 00:54:27
När jag får tag på Ninas bilder från denna helgen ska jag lägga upp dom för vi tog ganska många igår!
Konstig start på ett inlägg, jag vet.
 
Aja, igår så skulle ca alla som bor här på en fest så vi blev bara några få kvar. Så jag, Nina och Nicole bestämde oss för att göra något åt det. Först gick vi till våra house parents och frågade om vi fick sova i common room men de ba neeej för personalen sover nära där men ni kan få ett eget rum om ni vill! (för vi delar inte rum vi tre) Så vi ba jaaa och det var skit mysigt och de var super söta och gav oss högtalare och gosedjur för att göra det hemtrevligt ahah♥ Sen så gick vi ut, och hörde massa musik och vi ba vart kommer det ifrån? Så gick vi mot ljudet och kom fram till värsta Tring festivalen, men det var stängt runt om det så vi kom inte in. men vi hade gått sjuukt långt för att komma dit så vi bestämde oss för att försöka ändå och jag hittade en väg genom skogen, men så var man tvungen att hoppa över att staket. De var sååå tråkiga så de gick runt men jag hoppade över... Dock fick jag gå igenom taggbuskar och brännnässlor för att komma till vägen :( Väl på vägen såg jag några vakter så jag fick panik och sprang tillbaka till buskarna och tappade min SKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ TYPISKT MIG!!!!! hahaha. Så Nicole och Nina och vakterna kom och fick hjälpa mig hitta den ehhehehee. Sen så sa det att man va tvungen att ha biljetter och de hade två som vi kunde få(super snällt) så vi behövde bara köpa en men de orkade vi inte så vi gick tillbaka till våran nya dorm och pratade och tittade på the notebook. Sooooooft. och jag är hopplös hahahaha. Krams
Bara för att vi pratade om att nicole har härliga tänder här om dagen plus att jag har bildbrist!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0