Helgen plus lite till

Datum: 2012-09-19    Tid: 00:20:53
TJAAAAAAAAA
Nu ska jag berätta lite om helgen!
I lördags så skulle alla vi i lower 6 lära känna varandra typ. 
Vi hade ett tema att tjejerna skulle klä sig till killar och killarna till tjejer. Först så ville ingen av oss göra det men det slutade med att vi alla gjorde det haha! Jag lånade T-short från en kille som heter Paris och en hoddie från Vernon. Fast roligast var ju killarna! Sen skulle man typ springa runt och ta speciella bilder och de som hade bäst fick poäng etc. Min grupp kom tvåa av fyra så det var ju helt OK.
Här är bilderna vi tog från alla teman:

Och här är lite andra bilder:


Där har ni fått en hel del bilder!

I söndags åkte vi till ett innomhusklättringställe (sitter det ens ihop? blandar ihop allt då engelskan särskriver allt!) och det var as kul! Jag lyckades klättra upp för den väggen ingen annan klara bara för att jag är allmänt bra och envis hahaha. Sen vann jag klättringstävlingen utan rep också, av samma orsak. Alltså detta är inte för att skryta ;D;D;D
Nej men okej, sen körde vii golf och det var döö tråkigt. Jag var med Jodie och vi tog extra många bollar och kastade ut de på planen istället. Sen slog jag klubban i väggen och sånt också, vad gör man inteee!
bla bla bla
 
Igår hade jag en aaas bra dansdag! Allt gick bara allmänt bra! Men idag gick allting så JÄVLA DÅLIGT. uuuuusch!!!!!!!!!!
hahaha. 
 
Vi hörs imon, puss♥
 

Postat av: Ninaflina
Datum: 2012-09-19   Tid: 21:46:46

Klart du var bäst på klättringen. Jag är inte förvånad... Men kul ändå!
<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0