I England!

Datum: 2012-09-08    Tid: 19:30:36
wohoooo
Nu är jag i England, eller aa har vart här hela dagen men har inte haft internet tidigare.
Det jag har gjort idag har vart att åka till IKEA och handla täcken och kuddar och sedan så åkte vi och träffade min Guardian! Man måste ha någon här i England som står för ansvaret om något händer mig här. Han och h
ans familj var verkligen jätte trevliga så det kändes superbra! Nu är jag trött och hungrig och längtar gaanska mycket till imon om man säger så! HELT SJUKT! Kan inte riktigt förstå att detta händer än!!
Enda problemet är mobilen då! Kan ju inte byta ut mitt simkort för min iPhone är låste till tele2 och jag kan inte tänka mig någon annan mobil så vi får fundera lite på det hehe.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0