I Love You

Datum: 2012-09-08    Tid: 00:35:29
Tror ni man får panik när man går över med tio kilo i väskorna eller??
Jag måste checka in en till väska nu, herregud!
Jaja, nu har jag packat klart allting, fört över en massa bilder till ett usb som ska gå till min laptop så att ja inte känner mig tomhänt där borta och.. Nu återstår det bara att se sista avsnittet av Gossip Girl säsong 2, och jag taggar SÖNDER. Vet exakt vilket avsnitt det är, det är när Chuck säger I love you till Blair och jag har sparat den hela dagen till ikväll. Detta blir mys, bästa slutet av Sverige tills 19 oktober då jag kommer hem.
Bästa i mitt liv. Jag ryser av den här scenen.. Eller nej jag gråter. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0