In Tring

Datum: 2012-09-10    Tid: 23:43:22
Hallå!
Kan knappt tro det själv men nu bor jag på ett internat!
Jag bor i ett rum med tre engelska super trevliga tjejer och alla i samma korridor delar på ett gemensamt badrum med flera toaletter och sånt ni veeeet. Helt annorlunda är det! Om jag ska gå ut på stan så måste jag säga till mina housparents som ger mig en lapp som visar när jag måste vara tillbaka och massa sånt! Allt kom som en explosion och man känner sig ganska vilsen ibland men konstigt vore väl annat.. Skönt att man har sina svenska folks här ändå haha. Vi har Hannah som redan gått ett år att fråga allt och sen så är vi ju tre från samma klass i Sverige. Riktigt naaajs. Hade mina första dansklasser idag också och jaa, det var svårt men roligt som det ska vara. :) Måste stärka mina fötter i tåskor dock, men det är ju därför jag är här.
Från börjar var ju tanken att jag skulle läsa fyra ämnen här, art, english as a second languages,dance,  och maths. Men nu ska jag droppa två av dem för att kunna ta morgonklasserna. Känns bättre så!
Mennu ska jag lägga mig i sängen, är ganska trött faktiskt. Kram

 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0