Gilly Hicks & Hollister

Datum: 2012-09-29    Tid: 23:13:00
Idag har vart en braaa dag!
Först gick vi till en park där massa rådjur går fritt omkring, helt galet! Och deras små pojkar är så söta jag dör, den ena ser ut som han som säger "charlie bit meeee" ni vet, wiieee.
Efter det så gick jag och mamman och shoppade och jag gick först in i den nya affären (vet inte om den är ny men den är ny för mig iaf!) Gilly Hicks i abercrombie och hollister kedjan. Där köpte jag en vad sk aman säga, en tjockare långärmad tröja, super mysig. Sen gick jag in på Hollister och köpte aaas balla byxor som  jag älskar! De är lysande ljusrosaorangea! love love love till dem! Köpte även örngott eftetrsom mina från sverige är för små för mina engelska kuddar så jag har fått pressa in dem haha.. Efter det har jag bara chillat här i deras hus, har en egen våning och sånt! Har pratat med min kära mamma på skype ♥
 
Nu ska jag titta på en film jag laddat ner (lever livet med wifi) och gissa vad? ska äta PRINGLES!
haha här lekte jag med mina byxor fråga inte.. bilderna gör verkligen inte färgen rättvisa.

 

Postat av: Ninaflina
Datum: 2012-09-30   Tid: 09:25:34

Byxorna fin, fina
- precis som du <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0