måndag 24/9

Datum: 2012-09-24    Tid: 23:43:45
Idag hade jag mitt möte med Miss Rachel(dansledaren)!!!
Var ganska nervös innan för en del hade sagt att de var ganska läskigt och sånt men så fort jag kom in så var det helt okej. Hon frågade mig hur jag ser mig själv, vad jag har för egenskaper och jag bara: jag har väldigt mycket energi... och shit det håller nog mina room mates med om! Tycker lite synd om dom.. Jag är död på morgonen men när vi ska sova så hittar jag alltid en extra full energikälla! hahaha
 
Idag har vi lärt killarna Gangnam Style! Så himla kul, jag och Nicole kan ju hela dansen men vi lärde dom bara refrängen. Folket här hade typ aldrig hört den låten så vi svenskar har lärt dom haha woop woop!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0