my dorm

Datum: 2012-09-15    Tid: 01:18:32
Hellooo folks.
Idag har jag bilder på mitt rum att visa er!
Tog dom i en håltimma jag hade.
 

Orkade inte städa för bilderna hehe. Den oobäddade sängen ni såg mest utav fattade ni nog var min. Den var bara obäddad för att jag vilade i den innan bilderna, jag lovar! Sängen till höger om min sover Ione i, och näst till henne sover Abby. Next till dörren sover Nafisha. Alla tre är as goa tjejer jag hade verkligen tur!
 
Idag tog jag en stretch klass på morgonen och jag och chriffe kommer dit i egna balettkläder och sånt, så fick vi skämmas lite för det fick man inte haha. Igår kväll gick brandalarmet, berättade jag det? Skitsamma, idag gjorde det igen! Under jazzen, när man bara ville ha en paus så jag blev ganska glad haha!
Imorgon har vi ett tema att killarna ska klä sig som tjejer och vi som killar haha! Vi måste låna kläder dock för jag har inget. ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0