ONE DAY LEFT

Datum: 2012-09-07    Tid: 01:51:52

Ledsen för sån sen uppdatering, men jag har varit upptagen med att stryka på namnlappar på kläder, gå ut med Thisbe, ta livmodershalscancerochnågontingmer sprutan, stryka lite mer, gå på bio med mamma och Waldemar, stryka klart alla kläder och titta på Gossip Girl. Nu ska jag vara ärlig mot er, när jag är ensam hemma ÄR mitt liv i serier. Slutade kolla på Gossip Girl för två år sedan eftersom jag tröttnade på all drama, vilket gjorde att jag hade två helt nya säsonger att titta på nu i sommras. Om jag fastnade? Ooo ja, jag har börjat kolla om. Jag är så förälskad i Chuck så det är helt sjukt. Men men, hur mycket mer jag än har att säga så är det nog om mina overkliga problem. JAG FLYTTAR IMORGON!!!! Klockan har nu gått över tolv så jag har rätten till att säga att jag har EN hel dag kvar i Sverige innan jag FLYTTAR! Det ni, känns mer overkligt än Chuck! Mitt rum är helt kaos av alla kläder som jag ska börja packa ner.. Idag. Se för er själva, nu ska jag sova.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0