Onsdag 12/9

Datum: 2012-09-13    Tid: 00:24:11
tjaaaaaaaaaa idag var en braaa dag!
Först så åt man frukost och sen gick man tillbaka till rummet och jag minns inte vad jag gjorde då haha.. Aja sen så gick alla tillbaka till skolan eller så gjorde jag det direkt efter frukosten men skitsamma, då har man det dagliga morgon mötet. Skit tråkigt möte egentligen, man sjunger en lovsång och så berättar någon något som man inte riktigt bryr  sig om men men! Sedan så gick jag och Nicole till våra rum för eftersom jag hade såå kramp i mina vader bestämde jag att jag börjar med morgonklasserna nästa vecka när jag verkligen kommit igång. Sedan hade vi IPS, en lektion vi måste gå till eftersom vi har stipendiumet DADA. Riktigt tråkig lektion och jag kan ärligt talat inte berätta vad den är till för eller vad man gör, jag hängde INTE med haha! Eeeefter det hade jag art, och det är väldigt kul! Sen lunch bla bla. Vi hade modern idag och det var helt otroligt! Jag hängde med i övningarna! Helt sick, så det var roligt. Baletten var verkigen skit kul den också, vi har en sååån bra lärare! Efter det hade vi solo, och vi gör carabossa, häxan i törnrosa. Sedan efter middagen och allt så har jag först gjort lite läxor sen så chillade vi lite i common room och garvade v'ääldigt mycket. 
En fråga bara, har nni någonsin sätt en onepiece med fötter på? asså typ som tofflor som sitter fast på den? Det har jag haha.. Shit vad långt det blev men var tvungen att göra en comeback efter mitt sega blogginlägg igår. byeeeeeeeeeee

Ny-gammal bild. 

Juuuuust det ja! Har vääärsta provet imon, den tar typ 3,5 h!!! För ett de ska se hur man ligger till i alla academics vilket är toltalt onödigt då jag typ inte gör några! gaaah vill inte
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0