onsdag 19/9

Datum: 2012-09-20    Tid: 00:31:51
shabalabalaa (polarn) 
hahaha jag kan hela den låten typ..

Nuuu ska jag väl berätta lite om min dag!
Jag fick kasta mig ur sängen för jag var så sjuuukt jäkla trött. Helt galet. Gick till en så sjukt tråkig assamble (?). Det är när hela skolan samlas så ska en lärare berätta en historia eller bön typ och så sjunger man en lovsång. Har jag förklarat det tidigare kanske? Aja, så hade vi den här läraren som pratade alledles för länge än vad man ska, och det var sååå tråkigt. Så tryckte jag liksom på Nicoles hemknapp på hennes iphone ni vet, och just då tittar hon, pausar hela saken och säger till mig haha! Sen när vi skulle ställa oss upp i slutet så suckade alla och ba yeeeeeeeees finally och då fick hon dampet och började prata igen om att man inte ska hålla på med mobilen, man ska sitta rakt upp och inte sova mot varandras axlar (då pratade hon mot paris och vernon som satt med oss) och sen så klagade hon jätte länge på en kille som hade sagt nått osv osv haha.  Lång info föråt. :s
Sen så hade vi IPS, och då började hon babbla om kroppens system och allt och det slutade med att jag och Nicole och Chriffe brast ut i as garv för vi fattade INGENTING! Asså vi var heeeeeeelt lost! Tänk er att det låter som om de pratar på typ ett okänt språk för det är ju massa uttryck för inre kroppens delar och allt.. shit.
 
Nu har folk börjat ha privata samtal med Miss Rachel (dansledaren). Hon har typ värsta förhöret och allt.. Som tur är har jag min på måndag så jag har hela helgen att plugga på inför det haha.
 
Förlåt för textbomb, har egentligen mer att berätta men tar det kanske imon för dte blir för mycket det här!
Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0