onsdag 26/9

Datum: 2012-09-27    Tid: 00:03:41
chaaaa babes.
Vet ni vad jag älskar? När jag kan låna någons mobil för att logga in på instagram♥ haha.. Sorligt va.
Idag tränade vi på solon, den onda häxan i Törnrosa. Eftersom jag och Nicole gjorde den föreställning (med några Tring elever) för två år sedan så kan vi ganska mycket av de andra rollerna, så när de andra kör solot (man kör två och två) så springer jag och Nicole runt och är de äckliga krypen och sånt, skit kul!
 
Om ni undrar över nån gång varför jag inte uppdaterar exakt varje dag så är det för att om jag inte har nått viktigt att säga känns det meninglöst om ni fattar? 
Åh typ alla i min dansklass har blivigt sjuka och jag mår själv lite dåligt så jag är rädd för att jag också börjar bli sjuk..
 
Jag här märkt att jag faktiskt tog lite bilder i helgen på rummet som jag ska lägga upp, men inte idag.
Istället lägger jag upp dessa bilder vi tog precis innan dansklasserna!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0