torsdag 13/9

Datum: 2012-09-14    Tid: 00:30:39
heeeyaa
Idag har det vart den seegaste dagen!
Vi åt frukost och allt, sen så skulle vi ha våra test. Jag vill inte så jag satt inne på Nicoles och Jodies rum när en tant kommer in och frågar efter Nicole. Då frågade jag om jag också behövde gå och då sa hon att nej hon hade inte frågat efter mig så jag ba yeeeees. Men sen kom de och frågade efter mig också haha. Aja, så där hade vi test i engelska, matte och mönster?? IQ test tror jag. Det tog typ 3 timmar, wäää.
Sen hade vi balett såklart och eefter det pilates och ni, jag skojar inte. Jag var så trött och det var så tråkigt och jag var så nära på att somna! Hon sa till mig flera gånger för jag fatttade ju inte hur jag skulle göra plus att jag inte hade orken. Sen hade vi en till seeeeeg lektion osv osv. EFTER DET så lyssnade vi en timma på två föreläsare som berättade om deras söners drogmissbruk. Båda hade mist en son, helt galet, men också helt galet långtråkigt för jag tyckte inte att de var några bra berättare. 
Väl uppe på mitt rum när man har på sig pyamas och så, så ringer brandalarmet och alla får springa ut. Haha jätte många hade precis kommit ut ur duschen eller skulle precis gå in. ;)
Förlåt har fortfarande inte tagit några bilder... Tog bara den här idag hahaha men jag ska..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0