torsdag 20/9

Datum: 2012-09-21    Tid: 01:01:58
Hej på er!
Jag vet inte vad som är fel på mig men jag kan helt enkelt inte lägga mig tidigt!
Får alltid värsta energikicken precis när man ska sova.. hahaha. T ex jag, Jodie och Megan hade kuddkrig i common room och efter det har jag as garvat med min AS ROLIGA rumskompis Nafisha! Alltså hon är en sån person som jag skrattar med så fort jag tittar på henne typ! För roligt.
Har gjort läxor idag, är stolt! Men min del av rummet är KAOS! Måste fixa det imon..
 
Åååh idag hade vi VÄRSTA lektionen! Den går såååå segt.. Det är med en jättesöt tant som är typ 100 år gammal och det är en jättekonstig teknik som jag hatar. Blev så hungrig så att jag fick typ kramp i magen under lektionen.
 
Sen idag var de sista auditionen. Har jag berättat om dom? Aja, elever koreograferar egna danser så hela veckan har de vart auditions till vilka dansare de vill ha med. Tänkte göra några idag men de var as konstiga så jag tittade bara haha. Har gjort andra andra dagar ändå. ;)
Lägger upp den bilden igen bara för att jag är allmänt knäpp.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0