updates

Datum: 2012-09-05    Tid: 22:20:00
Hej på er, 
Som ni ser har jag bytt ut headern och lagt till en bild vid sidan. Vet inte varför jag vart utan bild där så himla länge, har bara blivigt så efter nån gång jag vart sur och inte viljat ha någon antar jag! Jag fungerar ju tyvärr lite så haha. Idag har jag inte gjort så mycket heller.. Känner att jag borde dansa som min fader tycker att jag borde göra men jag blir ju typ deprimerad av stämningen på min gamla skola, men men det där är bara en dålig bort förklaring till at jag inte orkar. Imorgon ska jag iaf sätta igång och stryka på namnlappar på alla mina kläder som jag ska ha med mig! Tråkigt men måste göras, hej på er så länge.
En bild från i somras.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0